poniedziałek, 13 lutego 2012

Wypiłam 3 kubki herbaty miętowej, czyli gdzieś z litr. Nie będę już nic dzisiaj pić a tym bardziej jeść. Zostało mi tylko poćwiczyć. ... Jest już prawie 18 a ja jeszcze w piżamie. Cały dzień w domu, więc nie było potrzeby, aby się przebierać. Co robiłam.? Siedziałam na necie, słuchałam muzyki, przeglądałam czasopisma, różne notatki, gadałam z gośćmi, którzy nas dzisiaj odwiedzili i ogólnie się nudziłam. ... Nie wiem czy znacie tą stronę, czy nie, ale jest świetna. Mnóstwo zdjęć i wiele ciekawych wpisów. http://realgirlthinspo.tumblr.com/ Zajrzyjcie. Do jutra. 

1 komentarz:

eudaimonia pisze...

Czasami fajnie jest mieć taki leniwy dzień :)
Czemu nie chcesz więcej pić? Przecież herbata i woda mają o kcal i w sumie tylko przepływają przez nas, a pozwalają zmniejszyć uczucie głodu.
xoxo