wtorek, 7 lutego 2012

Więc jak już wczoraj wspomniałam, wieczorem wzięłam się za ćwiczenia. Zrobiłam jakieś rozciąganie, 100 przysiadów, 100 brzuszków, 100 pajacyków, po 100 nożyc na każdą nogę, 15 pompek ( bo więcej nie potrafię ) noi 6 dzień A6W. Nie mówiąc już o moim treningu przed telewizorem. Hahah. Tak. W to też się bawię. BodyInBalance, FitnessTv i inne. A skoro jesteśmy w takim temacie, to mogę jeszcze dodać, że lubię oglądać Fashion.tv i Fashion.one. Inspirują. ... Dzisiaj moja mama wyszła ze szpitala, ale nie sama - mam siostrzyczkę. Trochę dziwne uczucie, że nie jest się już jedynaczką, ale co tam. Mała jest przecudowna. Przed chwilą odłożyłam ją na łóżko, bo tak to cały czas spała mi na nogach. ... Bilans: szklanka wody (0) bułka z masłem i ogórkiem (141) 2 małe pierożki z mięsem + napój herbaciany o smaku owoców leśnych (227) serek truskawkowy ' gratka ' (98) Łącznie: 466/500. Od piątku ferie. Mam nadzieję, że przeżyję ten tydzień. W trakcie wolnego nic nie będę jadła. Co teraz wymyśliłam.? Otóż mam zamiar tylko i wyłącznie pić. Ale to się jeszcze zobaczy. Zostało mi tylko 5 dni po 500 kcal. Obym więcej nie spieprzyła. ...

2 komentarze:

eudaimonia pisze...

Wspaniale, że masz małą siostrzyczkę! To wspaniale uczucie mieć takie maleńkie rodzeństwo :)
To chyba nie jest dobry pomysł, żeby przez 2 tygodnie tylko pić. Metabolizm zwalnia i takie tam..
xoxo

Anonimowy pisze...

Trudno będzie Ci nic nie jeść siedząc w domu , no ale może Cie nie doceniam. Z dietowaniem na samej wodzie to nie jest dobry pomysł, zatrzymasz metabolizm i zamiast chudnąć będziesz tyć. Ale to tylko moja skromna rada.
Gratuluję siostry i pozdrawiam;) Blacksherry