czwartek, 8 marca 2012

Kompletnie nie mam czasu na udzielanie się w tym blogu. Wszystko przez szkołę. Tak dużo jej poświęcam a efekty i tak nie są zadowalające. Jak mi idzie z dietą.? Niby dobrze a jednak źle. Liczę każdą kalorię, bez względu na to czy zjem jakiegoś owoca czy też kromkę chleba. Byłoby świetnie gdyby nie ten cały brak wolnych chwil na ćwiczenia a nie mam ochoty sunąć A6W po północy. Noi w ten oto sposób zawaliłam. Jak ogarnę wszystkie szkolne projekty itp - Waidera zaczynam od początku. Postanowiłam że pokaże wam siebie. Tzn mój brzuch z przed miesiąca i sprzed paru dni. Czy są to według was widoczne zmiany jeśli chodzi o okres przeciągła 30 dni.?



1 komentarz:

eudaimonia pisze...

Moim zdaniem efekty są bardzo widoczne i chyba sama to zauważasz. Też chciałabym zobaczyć u siebie po miesiącu taką zmianę!
xoxo